2020年2月29日 星期六

禱告05 #大齋期

禱告05 #大齋期

主耶穌,我讚美祢,因祢掌權並不是憑仗耀武揚威,乃是謙卑服事;不是靠著妄自尊大,乃是屈身受辱;不是透過威震四方,乃是自我犧牲。請幫助我看到祢身為權貴的獅子,卻謙卑地成了被宰殺的羔羊,好讓我學習如何在我的羞辱中,高舉祢的尊榮。奉基督的名,阿們。


Lord Jesus, we are amazed that you reign not through a demonstration of power, but of service; not through exaltation, but humiliation; not through might, but sacrifice. Help me to see that you were the Lion who was slain like a lamb, so that in my humiliation I might experience your exaltation. In Christ’s Name, Amen.

沒有留言:

張貼留言