2020年2月29日 星期六

禱告04 #大齋期

禱告04 #大齋期

聖父,我感謝祢,我稱頌祢,因祢差遣祢的獨生子來到這個世界上。請開我的眼睛,讓我看見耶穌的聖潔與美麗,因這無瑕的羔羊甘心情願地犧牲自己,我才能得到寬恕和新的生命。願我在祢恩典的光芒裏憑信心而活,相信祢的美好,甚至願意為他人得救付上生命的代價。奉基督的名,阿們。

Holy Father, I thank and praise you for sending your only Son into the world. Give me eyes to see the beauty and perfection of Jesus, the spotless Lamb who willingly sacrificed himself so that I might receive forgiveness and new life. And in light of your grace may I live a life of faith, trusting in your goodness and laying down my life for others. In Christ’s Name, Amen.

沒有留言:

張貼留言