2018年9月7日 星期五

STEM 的反思001 : Light Up STEM UP

 STEM UP 系我對STEM的看法

STEM stands for 咩大家都清楚,但我希望可以重新定義(re~DEFINE) what is STEM ....倘若 按照聖經的教導,整合我的人生歷程,數算上帝的恩典....我會定義STEM 為STEM UP

Science
Technology
Engineering
Mathematics


Science
Technology
Engineering
Multimedia
Upcycling
Pop art

我想強調多啲和结合多d UPCYCLING 升級再造 係因為保羅、好多信徒、腓利門書的阿尼西謀(逃奴隸)..甚至乎系我們自己,其實都係被上帝呼召返嚟,才"升級再造" ..另一方面,物質豐富的城市帶來的"過剩 ", 其實对下代並非好事. 唯獨學習和正確認識sustainable green living  (3Rs & Upcycling ) ,才可能是一個出路。

我哋透過stem Up 完咗受眾者之後... 他們 (教會,平信徒,領袖 )对生命嘅改變, 对社會態度嘅改變......這些 各類型大大小小嘅改變其實也LightUp緊身邊的人。

Light Up ,STEM UP !

#STEM
#反思

沒有留言:

張貼留言